Dag 4 Auckland-Christchurch

23 april 2018 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

WhatsApp Image 2018-04-24 at 10.59.21Gisteren vroeg naar bed gegaan want morgen willen we het vliegtuig niet missen. Maar het werd nog spannend we lagen zo heerlijk te slapen dat we om 10.45 uur wakker schrokken. Snel aankleden spullen in de koffers gooien en uitchecken. Om 11.00 uur zaten we in de taxi richting vliegveld.. Gelukkig toch nog op tijd . Aangekomen in Christchurch stond er een taxichauffeur op ons te wachten. die ons naar het Arcadia Motel bracht waar onze camper voor ons klaarstond. Na een goede uitleg zijn we dan ook echt vertrokken. Eerst even langs een supermarkt om proviand in te slaan en daarna door naar onze 1e camper slaapnacht. We staan vlak bij de weg op een stuk grond van een alcapa boerderij.

1. Yvonne van Steenis:
    24 april 2018
    Wat een begin van jullie reis zeg! Gelukkig is het allemaal goed gekomen en hebben jullie Denise ook in jullie armen kunnen sluiten. Nu lekker toeren in de camper. Wat een stoer ding! Zal best wennen zijn om te rijden met een huis/auto. Geniet lekker van jullie reis.
  2. Ilse Waslander:
    24 april 2018
    Hier een routine aan het opbouwen. Smorgens met gerrit wandelen. Daarna borstelbeurt. We hebben al meerdere zelfbouw paketten van osha. Smiddags weer wandelen en spelen. Favoriete plek van osha is de bank. Bij visite aan Rob en Lil ook nog boven op de eettafel gestaan. S'avonds weer wandelen en dan slapen. Kortom alles rustig en zijn gangetje.