Dag 2/3 Dubai-Auckland

22 april 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vannacht heerlijk geslapen in ons hotel en na het ontbijt weer richting vliegveld. Dit keer gelukkig geen vertraging en het vliegtuig zat niet vol. Na 15 uur vliegen eindelijk angekomen in Auckland . Hier gingen we vlot door de douane alleen moest ons tentje voor Denise uit de koffer en gecheckt worden op eventuele gekke beestjes of planten. De tent was schoon en wij konden Denise na 3 maanden weer eens in het echt zien.         Vanmiddag zijn we naar de haven gelopen en hebben er iets gegeten. Daarna door naar de skytower en nog heerlijk in de zon in een mooi park gezeten. Ook hebben wij Denise haar kamer bewonderd toch leuk om te zien waar ze 3 maanden heeft gewoond. Vannavond zelf pasta gemaakt en morgen mogen we weer vliegen! Wij krijgen er niet genoeg van. Op naar het Zuider-eiland naar christchurch waar de camper voor ons klaarstaat. Daar gaat voor ons de vakantie pas echt beginnen.

IMG_20180422_132831

1. Jolanda:
    22 april 2018
    Heerlijk, dat jullie goed zijn aangekomen. En super om Denise weer in je armen heb gesloten. Super om nu verder in de camper te gaan. Fijne reis