Dag 30 - 31 - De terugreis...

21 mei 2018 - Voorhout, Nederland

Na een heerlijke nachtrust in een goed bed hebben we ontbeten. De laatste dingen ingepakt en afscheid genomen van Niek. Rob heeft ons naar het vliegveld gebracht, dit was een rit van 4 uur! Op het vliegveld de koffers nagewogen en het was perfect! Een koffer 30 kg, één koffer 16kg en de laatste keurig 14kg. Hoe hebben we dit toch gedaan! Op de gok spullen van Denise meenemen en dan maar hopen dat het niet teveel  is.

We hebben nog even wat gegeten en toen afscheid genomen van Denise. Zij blijft nog ruim een week in Nieuw Zeeland en komt 29 mei weer thuis.  Door de douane heen gaat hier een stuk sneller dan op Schiphol.

De 1e vlucht ging van Auckland naar Brisbane dit was een vlucht van 4 uur, nu zijn we toch mooi ook in Australië geweest.

De 2e vlucht ging van Brisbane naar Dubai. We zaten met zijn tweeën op drie stoelen, perfect hadden we lekker de ruimte voor een vlucht van 16 uur wel fijn. In Dubai zouden we een overstap hebben van een uur. Er werd ons verteld dat dat ruim voldoende was. Maar ja er waren weer wat problemen dus dat uur werd een half uur.  Oh,  oh we voelden de bui alweer hangen, dit wordt weer een overstap van 24 uur. Maar gelukkig waren er nu meer mensen die het vliegtuig naar Amsterdam moesten hebben, dus werden we bij de slurf opgewacht  door een stewardess die ons half rennend naar onze volgende vlucht bracht. Iedereen blij en ook nog op tijd de lucht in.

Nu missen wij nog een koffer die door de snelle overstap het niet heeft gered. Die wordt morgen thuisbezorgd.

Mariëlle en Lars stonden op het panorama dak van Schiphol op het moment dat ons vliegtuig landde.  Daar is nog een mooie foto van gemaakt.

Helaas zit ons avontuur er nu op, dus ook jammer voor diegene die onze verhalen hebben gevolgd.

Wij hebben er in ieder geval ontzettend van genoten en kijken terug op een geweldige vakantie die wij nooit meer zullen vergeten.

1. Jolanda:
    21 mei 2018
    Het was super leuk om jullie reis mee te beleven. En erg fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn.