Dag 15 - Pancake rocks

4 mei 2018 - Motueka, Nieuw-Zeeland

Vandaag opgestaan met het mooiste uitzicht wat je je kan bedenken. Heerlijk met het geluid van de golven en we hebben daardoor goed geslapen vannacht. De route van vandaag was richting het noorden. Na een half uurtje hebben we een uitgebreide stop gemaakt bij de Pancake Rocks. Dit zijn rotsen die in een soort pannekoeken op elkaar liggen. Heel bijzonder weer, maar dat is bijna alles hier in Nieuw Zeeland.

Tussen de middag zijn  we gestopt in Westport, een gewone plaats met geen gekke dingen. We hebben hier bij de Subway geluncht en weer de nodige boodschappen gedaan. De route ging weer door de bergen met mooie uitzichten. Nu zijn we in Motueka in het noorden van het zuidereiland. Vlak bij het Abel Tasman National Park. Hier willen we lekker gaan wandelen en kayakken. Het is hier heerlijk weer.

We staan nu op een superkleine camping van ongeveer 10 plekken. De camping staat in een boomgaard waar appel- en kiwibomen staan. We mochten appels plukken dit hebben we dan ook gedaan, ze zijn heerlijk.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ilse Waslander:
    4 mei 2018
    Niet zo reislustig als haar eigenaren gaat Osha vandaag toch verhuizen. Terug naar haar oorsprong. Haar familie. De roedel. Wij wensen haar een fijn verblijf. En tot snel. Dag Osha
  2. Els:
    4 mei 2018
    Haha wie weet gaat ze het nog leuk vinden om overal te logeren. Alsnog bedankt Gerrit en Ilse ook namens Osha!